Phone collection

Serviciul este suportat de un sistem ce reprezintă nivelul maxim în tehnologia aplicată în Call Center. Tehnologia de care ne servim este cea mai bună în Europa şi este rezultatul colaborării cu Grupul Platinum Equity, leader mondial în sector. La integrarea perfectă dintre Computer şi Telefon (CTI) a fost adăugat sistemul inovativ de Predictive Dialing. O astfel de masură permite overcalling-ul necesar pentru a obţine diminuarea timpilor morţi şi creşterea eficienţei Call Center-ului. Operatorul poate astfel gestiona zilnic un numar superior de practici, care altfel ar fi greu de realizat.

Produsele încredinţate nouă sunt urmărite de echipe specializate, dedicate şi formate pe tipologii specifice. O atenţie particulară, atât în câmpul formativ cât şi operativ, este acordată gestionării contestaţiilor si revizuirea detaliată a practicilor negative.

Clienţii societăţii VS Comunication au acces la practicile lor şi pot monitoriza în mod direct evoluţia activităţii şi indicatorii de performanţă pe sistemul nostru webimport.